Zeynep5260 Ekim anneleri bebekler ne durumda nasıl gidiyo hamilelik kusmalar bitti mi Yoksa benim ki gibi devam mi 🙄 Gelişimleri nasıl bebislerin😍
fndk_06 Zeynep5260 Allah’a çok şükür hersey yolunda 31 haftalık olduk Ekim sonunda doğum bebekte sorun yok çok şükür ben biraz hamilelik şekeriyle uğraşıyorum ama oda geçer inşallah ❤️
Arya12 Zeynep5260 elhamdulillah bitti canım bitmeyenlere Allah yardım etsin çok zor 🙏🏻 30+4 olduk çok şükür. 29+3 ken 1800 gr olmustu kilosu biraz önden gidiyormuş sanırım doktor öyle söyledi. Sağlıkla kavuşalım inşallah. Gece sağa sola dönerken zorlanıyorum arada da nefes darlığım oluyor. Buna şükür 🙏🏻
HilalG Zeynep5260 30+5 olduk bugün sırt ağrıları dışında iyiyim🤭 temizlik tamam bi kaç eksikler var beşik bakıcaz bu hafta ve çanta mi hazırlıcam artık🤗
Zeynep5260 HilalG benim ikinci bebiş herşeyimiz var şükür bir kaç eksik var onları da alınca tamamiz inşallah canım
Zaxra Zeynep5260 30 haftalik olduk cok sukur 🙏🏻🤲🏻 Ekim sonu insallah dogum , zorlu riskli hamilelik geciriyorum ben ve benim gibi olanlara Allah yardimci olsun insallah atlatirim 🤲🏻
Gizemito Zeynep5260 32. haftadan merhaba 🧸 Bugün gittim doktora gelişimi önde yaklaşık 2500 gr 49 cm tosbiğim 🥳 2 hafta sonra nst için gideceğim. Sat a göre Ekim annesiyim ama bence Eylül sonu annesi olacağım gibi 🙊 Heyecan, korku her şey var içimde. Hastane çantamı hazırlayacağım artık inşallah 🤩
Nur5495 Zeynep5260 kusmalardan ziyade aşırı mide yanmalarım var. Ödemlerim de var. Sırt üstü asla yatamıyorum soluğum kesiliyor gibi oluyor
Cnsbll Zeynep5260 32deyim.hiç bulantım olmadı benim.4kilo aldım.henüz catlak da oluşmadı.çatı ağrım çok fazla.yataktan kalkarken sağa sola dönerken..beni cok zorluyor.. artık bebek kıyafetlerini yıkayıp hurca kaldırmayı düşünüyorum.eksiklerimiz tamamlandı şükür
Zeynep5260 Cnsbll canım 3 kilo kadar aldım bende ama sanki en az 50 kg almış gibi zor hareket ediyorum
yamacalimoms Zeynep5260 30+5 hiç kusmadim çok şükür sadece agirlastim göbeğim erken çıktı çok zorlaniyorum
Mlkmhrrm 31+0 haftadan selamlar 29.haftamda 1400 gramdı miniğim pazartesi kontrolümüz var bakalım ne kadar olmuş ☺️ Çok şükür büyük sıkıntılarımız yok bu aralar arada nefes almada sıkıntı çekiyorum birazcık o kadar arada da alt bölgede ağrım oluyor o da kafası oraya gelince oluyormuş doktorum öyle söyledi.
Hilal93 Zeynep5260 32+4 hersey yolunda çok şükür ikinci hamileliğim bulantılarım 14 haftada bitmişti şimdilerde ayak agrılarım vaaarrrr bebeğim 2kilo olmuş 😊
Naylonbranda 28 haftada 1300 29 haftada Dr kilosuna 1400 demisti,bu hafta gittim 30 haftaligim kilosunu sormadim eve gelince ulturason kağıdına bakınca gördüm 1340 yaziyor,kilo mu almiyor geriliyor mu yoksa makinede yanılma payı mi oluyor bilgisi olan var mı
Dilara60 Zeynep5260 Allah nasip ederse doğumdan sonra gibi 😂 şunun şurasında ekime ne kaldı ki canımm 💃🏻