Merhaba arkadaslar
Ben 32+5 haftalik hamileyim kızım olacak inşallah.Basindan beri sorunlu geçti hamileliğim bu arada bu 3. Gebelik .Şimdi size şunu sormak istiyorum dün aksamdanberi gaz sancısı sandığım bir ağrıyla uğraştım ishalde vardı tabi ancak bugün sancıyla gidiyorum fakat ishal yok sancı aralığı 45 dk kasılma yok ama sancı göğüs altında sizce endiselenmeli miyim doktora gitmeli miyim yoksa beklemek mi daha iyi olur teşekkürler şimdiden