Hacer01 Bende 37. Haftadayım artık gel oğlum demeye başladım her yerim şişti , Allah hepimizin yardımcısı olsun 😥 💕
Tbusraaa Hacer01 Biraz daha beklesin annesi o 1 hafta daha 😍 Sağlıkla gelsinler inş, aminnnnn canımmm 🤲🏻
Tbusraaa Hilaleker Çatı muayenesinden sonra bir daha bakmadı ki. Sormuştum ben var mı açılma diye sancın yokken açılman olmaz ki dedi 🤔
Tbusraaa Tugbaa1907 Benimde aynı kiloda canım bizim sorunumuz kilosu değil omuzları geniş kafa büyük olmadığı sürece çıkar her şekilde dedi ama omuzları geniş olunca omuz takılması olabilir dedi bende ondan korkuyorum sınıra gelmemiş daha o yüzden gelmeli artık bebeler