Ebruaybars Annisler doğum icinkapi süsü ,magnet ve çikolata yaptırdınız mi uygun bı yer var mı bunun için Instagram sayfasi ( çikolatayı biz mi yaptiriyoruz yakınlarımız mi )
Mucizem_mmm Ben sadece kapı süsü yaptırdım hastaneye kimse gelemeyecek eve de aynı şekilde o yüzden çikolata falan hediyelik yaptırmadım virüs varken herkes uzak dursun 🥰😅 çikolatayı siz yaptırıyorsunuz ınstagrama bebek çikolatası yazın sayfalar çıkıyor zaten🐣
Ebruaybars Mucizem_mmm yaa bnmde çevrem yok burada yinede içimde kalmasın diye yaptırayım dedim evde durur aile büyükleri yer artık ikram ederim