Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım. Birçok yazıyı okudum. Sizden tavsiyeler almak istiyorum. 39+3 haftalık hamileyim. Normal doğum istiyorum. Henüz hissettiğim bir sancı yok ve nst de sancı çıkmıyor. Doktorum persembe günü yanı 39+6 da kontrollerini yapacağını ve 1 hafta daha bekler miyiz yoksa sezeryan mı karar vereceğini söyledi. Doktorumun sezeryancı biri olduğunu hissediyorum hep. Kafam karısık bana aksilik var diyip sezeryana mecbur bırakacakmış gibi hissediyorum. sizce normal doğumun başlaması için ne yapmalıyım. Artık eşim ve ben de sabırsız olmaya başladık her gece rüyamda bir cocuk doğuruyorum farklı sekillerde 😊 internetten araştırmalarımda hurma, cinsel ilişki, gögüs ucu uyarılması, merdiven inip çıkma gibi yazılar okudum bunları deneyip faydasını gören oldu mu? Deneyimlerinizi tavsiyelerinizi merak ediyorum