🙄🙄🙄bunu anlamıyorum ya hadi kendi doktorları anlamıyor detaylı da ki doktor da mı anlamıyor aynı şey benim kuzenimin başına geldi erkek dedi doktorları detaylıda ki de kız dedi çocuklar ne yapacaklarını şaşırdılar çoğunluk erkek biliyordu bebeği kıyafetler falan mavi hep sonra başka doktora gittiler kız demiş o da kimseye söylemediler ve kız doğdu bebiş bende korktum her kontrolde doktorumuza sordum meslek arkadaşlarımı anlamıyorum nasıl ayırt edemiyorlar bu kadar pes dedi 😂😂hayırlısı olsun