mrvears Merhaba arkadaşlar, 10 haftalık hamileyim dün den beri ara sıra bel ve bel boşluğu ağrım oluyor doktorumun sekreterine msj attım gel bakalım dedi sizce normal mi bunu yaşayan var mı ? Hastaneye gitmelimiyim
Kediannesi123 mrvears merhaba bende şuan 10 haftalık hamileyim sabahtan beri aynı şekilde bel ağrım var doktorunuz ne demişti size
mrvears Kediannesi123 merhaba canım o dönem hep yatıyordum sanırım o yüzden olmuştu ağrılarım ama hamileliğin ilk başlarında normal sanırım bel ağrısı
Kediannesi123 mrvears anladım bende sadece tuvalet için kalkıyorum ondan olabilir o zaman teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Sim25 7 haftalık hamileyim bende. Benimde bel ağrılarım var regl oluyormuş gibi ama sürekli uzanıyorum ondan kaynaklanıyor olabilirmi ? Size ne demişlerdi
mrvears Sim25 o haftalarda bendede hep karın ağrısı olurdu normal bişey bu ağrılar bence ama benim ilk 3 ay kanamam oldu ben devamlı yatmıştım lavaboya kalkıyordum sadece
Paprika Sim25 merhaba ben de 6. Haftadayım bel agrınız ne zaman geçti benim de bir haftadır çok fazla bel agrım var.Arada geçip tekrar baslıyor😢
Sim25 Paprika benim 11-12 haftamda azaldı bel ağrılarım fakat kasık ağrılarım hala tekrarlanıyor. Defalarca doktora gittim bunun normal olduğunu rahmin büyüdüğünü söyledi. Hiç panikleme sadece riske atmamak icin kendini zorlama elinden geldikçe uzan canım.
Sim25 Paprika birde Progestan kullandım kese etrafında herhangi bir kanama görmedi Allah’a şükür ama yine de önlem amaçlı ve rahatlatır diye gece yatmadan önce fitil şekilde kullandım canım