Herkese merhabalar 33+2 bugün muayene gunumdu doktor cok guzel kilo almis 2115 kg 43 cm olmuş . Ardından artık buyuduk nst zamanin geldi dedi nstye girdim temiz dedi doktor . Bundan sonra her hafta gorusucez dedi haftaya cuma gel dedi . Sizin doktorlarınız ne kadarda 1 muayeneye gelmenizi soyledi acaba