Bugün 36haftam kizlar. Dün ayak bileklerim ayak kemiklerimde acayip sanci batma şeklinde birseyler oldu. Dayanilacak gibi değildi. Bide ateşim çıktı 37.5 oldu beni 37den sonrası zorluyor. Bir üşüme.,dişlerim kırılacak sandim. Hemen doktora yazdım günde 4 defa parol almami söyledi. Sizde boyle bişey yaşadınız mi? Paylaşırsanız sevinirim..