Begum38 doğal doğum yanlısı bir doktor kendisi. Gayet samimi, anaç bir insan. Sorduğunuz her soruya kolayca cevap alabiliyorsunuz. Herşey istediğiniz şekilde ilerliyor, yani kararlarınıza çok saygılı asla ısrar etmiyor. Örneğin tarama testleri zamanı geldiğinde “ne olursa olsun bu çocuğu aldırmam diyorsan bu testleri yaptırıp kendini strese sokma” demişti kendisi. Hiçbir doktorda bu netliği görememiştim şahsen 😊 evet prosedür gereği “tarama testi zamanın geldi” diyor lakin kesinlikle bir zorlama yapmıyor. Kan tahlili gibi klasik testleri devlette yaptırıp getirebilirsin diyor halden anlayan biri yani. 39 haftalık hamileyim 10 farklı doktora gittim ama en çok Züleyha hanıma ısındım 😊