Seymakya-1ozturk Tugba42 ilk kese oluşumu benim de sol taraftaydı canım 16.hafta da cinsiyetini öğrendik kız dedi doktorumuz Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
maras46 Tugba42 ben de burda sormuştum yazanlar olmuştu hatırladığım tek kişi kaldı bana erkek demişti ve bildi 🤩 buraya da etiketleyim belki görmüş olursunuz bana yaptiginiz tahmin tuttu @firuzeelmi
Seymakya-1ozturk Eses1234 doktorum ultrasonla bakarken karnımın sol bölgesinde kese görülmüştü cihazda birde verdiği ultrason kâğıdın da belli oluyor canım
Seymakya-1ozturk Eses1234 ben bilidğim için tahmin etmedim canım arkadaşım kesesi benim ki gibi soldaymış onun üzerinden bir yorum yaptım 😊🤭