Bende duydum ama bir kaç doktorun videosunu izledim doğru emzirerek yara oluşumunun önüne geçilebiliyor,göğsün şade ce ucu değil kahverengi kısmını da bebeğe vermek gerek ve parmakları makas yapmak ta yanlışmış bir de doğru tutuş şekli aynı memede en fazla 15 dk tutmak lazımmış,işe yarar mı bilmem ama deneyimleneceğiz bakalım