merhaba hanımlar. Enfeksiyonum bir türlü gecmedigi icin dün dokdorum klamoks 1000 mg antibiyotik verdi. Gece uyumadan ictim midemi rahatsiz ettigi icin hemen uyudum ama gece uyandiracak kadar sağ kasığımda ağrı oldu ve yürüyemiyodum lavaboya gittim geldim biraz gecti idrara az bile olsa sıkışınca dayanilmiycak kadar agri yapiyo ilaci hala atamadim mi bilmiyorum 😭 gözlerim kararıyo başım çatlıyo. Antibiyotik kullanipta benim gibi komaya giren var mı? Baska türlü gecmiyo bu enfeksiyon akliniza gelebilecek her yöntemi denedim.