Evinevren
Benim doktorum da normal doğumu destekleyen birisi, ama en başında ben buna hazır olmadığımı yapamayacağımı kendime güvenmediğini belirttim bana şunu söyledi;
Birkaç hastama normal doğuma ikna ettim fakat doğum sırasında vazgeçen oldu, ıkınmayı reddeden oldu bu nedenle çocuk doğum kanalında zorluk çekti, vakumla almaya çalıştım bebek için tehlikeli oldu, sezeryan a çevirmeye çalışırken anne tehlikeye girdi vs vs.. Bu nedenle gerçekten kendine güvenmiyorsan hem kendini hem bebeğini tehlikeye atamayız dedi ve sezeryan da kıldık 😊