39+6 dayız bugün 3. Kez çatı muaynem oldu. Dr lekelenmelerin olabilir birkaçgün normal dedi. Çünkü ben baya dedi. 1cm açıklık var 3 haftadır. Rahimdede yumuşama varmış. Şimdi eve geldim kahverengi lekelenme var. Şimdi bu nişan mı doğuruyor muyum. Yoksa öylesine bişey mi 🤷♂️ başına gelen var mı