Merhaba. 36+6 haftalık hamileyim. 36. Haftada 2 gün sabah ve akşam olmak üzere nst ye bağlanıyordum. Sancı ve kasılma çıkıyordu. 3. Kez gittiğimde sancı çıkmadı. Geceden beri kasığımda ve belimde geçmeyen ağrı var. Bazen artıyor bazen azalıyor ama tamamen geçmiyor. Bebek kanala mı giriyor yoksa zaten kanalda da doğum mu başlıyor? Benim gibi olan var mı? Hemen hastaneye de gitmek istemiyorum..