Nzlzng Belki de hamilesindir 🥰 bak ben hamile olduğumu bilmediğim zamanda sırf laf olsun diye bir yöntem denedim. Çok eskiler o yöntemi kullanirmis bende doğru çıktı. Sen de bir dene. İdrarının üstüne biraz toz şeker ekle bir saat falan bekle eğer tamamen erirse hamile değilsin, tamamen erimezse hamilesin. Ben adet günümden bir gün önce akşam yapmıştım hepsi erimemisti. Ertesi gün de normal test yaptım pozitif çıktı.