Aysesen80 sanneaday simdi herkes lina linda liya mila arya alya dicek bu isimleri gordukce bunalima giryorum 😅😅
forever23 sanneaday kızım olsaydı Gökçe koyacaktım fakat oğlum olacak😇 benim adım da Gözde uyacaktı yani
Sweetie Aysesen80 neyse bunalıma girmeyin bende Eslem Lina koycam herkeste olması hiç önemli değil benim içime sinsin anlamı güzel olsun yeter🌸🌸
MMelike123 Aysesen80 ben kızımın adını liya koymayı düşünüyorum anlamı çokta güzel sabrın en güzel hali demek :)
Zerin1234 Aysesen80 yaaa gerçekten mi bende lina düşünüyorum kızıma ama çok kullanılıyor diye soğumaya başlıyorum 😕
Fatma2277 sanneaday Cinsiyetini daha bilmiyorum fakat kız olursa Sare Gül koymayı düşünüyorum. Sare; saf, temiz, duru güzellik, ihtiyaç duyulan demek.
Aysesen80 Zerin1234 canim icine siniyorsa koyabilirsin ben sadece sevmiyorum cok duydugum isimleri sulalende yoksa koyabilirsin baska koyan olmazsa tabi