Merhaba tatlış anneler heyecanlı bi bekleyiş içindeyiz elbette 37 haftalık olduk ve bu hafta çatı muayenesi var.
Göbişler büyüdüğü için artık göremiyoruz siz temizliğinizi nasıl yapıyorsunuz, bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
Ağda erken doğumu tetiklediği için tavsiye ediliyorum makine ile de çok acıyor aslında ama? 🤔🤔🤔