NerminnM Merhaba 41 + 3 üm.sancım yoktu bu gün doktora geldim iki parmak açılış var dedi.akşama doğucakmış oğlum.dualarınıza ihtiyacım var.Rabbim her kese kolay doğumlar nasip etsin