Hanımlar Eşimin görevi sebebiyle 1 eylülde iş başı yapması gerekiyor. Idari izinler de pandemiden dolayı çok fazla iş aksadığı için iptal. Ancak bu tarihten önce bebek doğarsa babalık izni alabilir. 31 ağustosta tam 37+4 oluyorum. Bebeğin kafası büyük olduğu için sezeryan olma ihtimalim var. Eğer doktor sezeryana karar verirse, bu tarihi seçebiliyor muyum. Doktor bu tarihi neye göre belirliyor.