iremarslan Kuzular 38 haftalık hamileyim fakat bebeğim 3 gündür çok çok fazla hareketli ve sizce bu doğumun habercisi mi? Yaşayan oldu mu bu durumu ?
teletabi iremarslan valla benimkide baya hareketli ama doğum habercisini bilemem. Hareketlerinden ziyade saha çok doğum belirtim olduğu için hareketlerini çok dikkate almıyorum ben doğum habercisi olarak🙈🙈😂
M-E-D iremarslan genelde doğacak bebekler sakinleşir derler hızlı hareket yerine daha az ve net hareket ederler diye biliyorum