Slin35 6+1 de duydum ama doktor çok zayıf dedi kalp atışına 😞 haftaya tekrar dinlemeye gitcez umarım düzelmiştir güçlenmiştir 🙏
Serrax 6+3 te gördük ama duyamadık. Bugün 7+0 ım başka doktora duymaya geldim inşallah hayırlısıyla duyarım