Ben geçenlerde doktora gittim bir sorunum yok çok şükür. İki aydır deniyorum. Bana folik asit verdi kullanmaya başla dedi. Hayıt tohumu çayı iç dedi ve her gin bir avuç kabak çekirdeği ye dedi. İki günde bir ilişki tavsiye ediyorum dedi. Açıkcası ilişki kısmını içimizden gelmiyorsa bebek için yapmıyoruz.🤭Belki faydasını görürsünüz. Ben de henüz hamile değilim. Zamanı gelince olur, değilse de kısmet tabii🌸 kafanızı meşgul edecek şeyler öneririm. Kitap okuyun hergün yarım saat yürüyüş yapın. Akışına bırakın🙌🏻