Zarzum Arkadaşlar 10 haftalık gebeyim ve gece bir iki damla kırmızı kanamam oldu daha önceleri de olmuştu dr Progestan vermişti ne yapmalıyım sizce normal mı
Cicilibicili Zarzum canım doktora gitmende fayda var çünkü kanama durumları normal durumlar değil. Bi git keseye falan baksın kanama alanı vardır belki farklı bi yol izler veya normal der için rahat eder en azından