deletedmom01 Aysetugbak benim duşüncem Epidural sezeryan ama normal dogumda duşünmeye başladım kararsız kaldım bilemiyorum
Ozlenenclk Aysetugbak bence en güzeli normal Doğum mümkünse benim mecburi sezeryan oldu keşke normal olsaydı
Aysetugbak deletedmom01 Bende çok kararsızım, şimdi normal doğumda da epidural yapılıyormuş bu konu hakkında çok bilgi sahibi olmadığım için eminde olamıyorum
deletedmom01 Aysetugbak evet epidural normal dogumuda dusunmeye başladım bilemiyorum hic. Ama korkumu yenemezsem eger sezeryan olmayi tercih ederim
Aysetugbak Bende normal istiyorum ama ne yalan söylim korkuyo insan hayırlısı ile bi doğsa minnoşumuz 😶
deletedmom11 Aysetugbak haha orasını hiiiç sorma 😂bir perşembe günüydü SancıLar başLadı hafifden şiddetLiye cuma da bütün gün fazLaLaştı cuma gecesi suyum geLdi cumartesi sabaha kadar su aktı durdu cumartesi öğLeden sonra doğum yaptım
Aysetugbak deletedmom01 aynen bende korkuyorum sancıdan açıkcası bu aralar yalancı sancım oldu çok kötü oldum buda korkumu arttırdı
deletedmom01 Aysetugbak evet zor bu durum aslinda dogumun her turlusu zor bence. Benim daha 11haftalik bugun. Ama simdiden dogumu dusunuyorum o sancilar vb.
Aysetugbak deletedmom01 Tabikide Herşeyin hayırlısı bakalım, benim 31 Haftalık daha önünüzde çok hafta var inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız 🙏🏻😍
Seda42 Bende normal istiyorum ama o an hem benim hem bebeğim için bir sorun olursa normalde ısrarcı olmam
Nhngns Bende normal doğum istiyorum.nedense sezeryan beni korkutuyor ameliyat gibi olması beni korkutuyo ve daha sonrasında yaşanacak dikiş ağrısı korkusu var. En azından doğum yapana kadar sancı çeker ve bebeğimi kucağıma aldığımda herseyi unuturum 😊👼🏻
Aysetugbak deletedmom11 hayırlısı ile almışsınız kucağınıza inşallah bi o gün gelince ya sezeryan ya normal ama bu korku geçmiyo tabi bakalm
ozlemboyraz Şartlar müsait olduktan sonra kesinlikle normal doğumu tercih edin hem kendiniz hem bebeğinizin sağlığı için. Evet Doğum anı çok zor ama o süreçte bir mucizeye şahit olmak her şeyden güzel
deletedmom11 deletedmom01 ama oLsun sanki ne kadar çekcen ki en baba iki hadi üç gün diye büyüt eee bitti gitti geriye anlat anlat bitmeyen doğm hikayen kaldı ama sezeryan oLcan mesela sancı yok bişi yok alcaklar kescekler seni sonrasında bebeği kucağa alınca emzirirken bile karnın ağrıycak iyileşene kadar oturup kalkarken karnn hep hissettircek kendini we normal doğmda göbekde iniyo sezeryanda korse bile takamıyosun ağrı yapar diye
deletedmom11 deletedmom01 gerçi bakma böyle knştğma bende doğm sancısı çekerken ebeleri döwüyodum elmden aldılar hatta bi bıçak falan werinde siz çıkarmıyosanız ben çıkarıym diye bağırıyodum daha ileri gittim we alın şunı içimden istemiyorum diye bağırdgmı bile hayal meyal hatırlıyorum 😂 aile yok eş başka şehirde tek başına bi doğum o yüzden aiLene sarıL yannda oLsnLar rahat rahat doğur ama sancıyı ewde çekersen rahat çekersin ılk suya gir sancı mancı kalmıyo