Zeyha1 Brntoprakbatn 35+5 bende artık doğsun modundayim tabii yine vaktiyle gelsinler ama ne bilim hicbirsey yapasim yok 🤷🤷
d190516 Brntoprakbatn aynı durumdayız ilk oğlum 13 aylık olmak üzere 35+1 haftalık ikinci oğluma hamileyim 😌
Nilaykirikbas5516 Minikmucizem3 13 14 eylül gibi tahmini ama bakalım pazartesi günü gidicem doktor tam tarih söyler
ilknurosman 34+5 ten selamlar valla bende sizler gibi bitsede kurtulsak modundayim asiri terliyorum hava kapaliyken bile acaip terliyorum geceleri saga sola donerken cok zorlaniyorum sirt ve bel agrisi arti bide mide bulantisi basladi 2 haftadir ilk donemde olmayan sey simdi oluyo 😁 surekli uykulu moddayim hic bi is yapasim yok kolumu kipirdatmaya mecalim yok sanki 😁
cagla2241 36+1… Canım kızımı sağlıcakla kucağıma alıp günlerdir uyutmayan dişimi çektirmek için gün sayıyorum.. ☹
Pnrbtr 35+6 terlemekten, sürekli duş almaktan, habire acıkmaktan, mesane baskısından,ara ara giren itici sancıdan, sırt ve bel ağrısından çok sıkıldım. Ama kuzumu kucağıma aldığımı hayal ediyorum ve katlanılabilir oluyor 🥰
Lena Brntoprakbatn Tam 36 haftalık 💙 Henüz tam dönmemiş bebeğim bu nedenle stresli geçiyor belirsizlik kötü