Fatihmina60 Yüzüm cok güzeldı ılk haftalarda şimdi sivilcelenme oldu cok kuru krem suruyorum ıyı gelsın dıye sızde durumlar nasıl…. göbegım asırı kıllandı ragmen
ecembugra53 Fatihmina60 canım cok normal o zamanlarda hormonal değişiklikten olıyor şakın göbek kıllarına elleme Doğumdan sonra dökülüyorlar
EB1661 Fatihmina60 bende 16+4üm tam olarak ben zaten kuru ciltliydim ama ne kullancağımıda şaşırdım artık. Göbeğime ilk haftalarından beri bebek yağı sürüyorum ondanmı bilmiyorum kıllandı baya 🤦♀️
busravolkan haftamdan geliyorum, ama aynılarını yaşadım. Göbeğim de tüy değil, kıl oluşmaya başladı resmen. Ama kollarımdaki tüylerim neredeyse tamamen döküldü diye bilirim. Yüzüm çok şükür bariz bir iz kalmadı ama dikkatli olmalısın, o sivilceler adetin yaklaştığındaki gibi sivilceler değil, baya iz bırakmaya gelmiş sivilceler. Zaten o izler kalıyor sonra da millet bakıp ‘aaa hamilelik lekelerin olmuuuş’ diyorlar sağolsunlar. Ben bol bol aloe vera sürdüm, gratisteki tek kullanımlık maskelerin de yararını gördüm.
Muhabbat Kadin hormonlarına göre erkeklik hormonları çok olunca öyle oluyormuş bendede öyle onun için magnezyum veriyorlar doktoruna şöyle bı baksin