Hamissanne Prima premium almayı düşünüyorum ama 1 mi alsam 2 mi kararsız kaldım küçük mu olr nasıl olur bilemedim kullanan varsa yazablrmi
Glbgc Hamissanne başlangıçta sleepy kullandık ve kesinlikle 1 numara almalısınız yenidoğan için ama stok yapmayın bebeğin kilo durumuna göre geçiş yaprsınız. Biz pişik olduk o yüzden primaya geçtik bezden mi oldu bilemiyorum
nursentlk Hamissanne 1 paket sleppy almayı düşünüyorum 80 Li sonra 2 numaraya geçerim. Kardeşim bebeğine öyle yaptı 40 lı almıştı yetmedi. Bir paket daha aldı sonra 2 numaraya geçti. 1 numara 2-5 kilo Zaten
Hamissanne momofgirlss sleepy baktım onda herkes yazmış 2 alın 1 çok küçük diye o yuzden sordum prima da öyle mi
Shuezgidn Hamissanne bende sleeppy düşünüyorum prime care içeriğinden dolayı önermiyorlar ama direk 2 mi alcaz bilemedim bnmde kafam karıştı sanırım 1 numarada alsak 15-20 gün kullanılcak en fazla baya küçükmüş prematüre için hatta yazmıslar
momofgirlss Hamissanne ben prima almıştım 1 numara gayet iyi oldu. Hiç sleepy kullanmadım bilmiyorum canım
Shuezgidn Hamissanne mühendisin oğlu diye bi instgram sayfası var orda içeriği temiz olmadığını söyledi sleepy içeriği temiz prime pure içeriği temiz ama premium care in değil