Ttugbatrn Oğluşumuza hala isim bulamadık kızlar 🙈 yiğit ve kerem dışında çok ısındığım bi isim olmadı. Siz hangi isimleri koyacaksınız paşalara 😍
Ttugbatrn [silindi] aras benimde favorilerim arasındaydı ama eşim çok ısınamayınca vazgeçtik ama yine de çok güzel düşünmüşsünüz 😍
[silindi] Ttugbatrn Eşiminde en çok ısındığı isim başka isim asla koymak istemiyor 😂 söylüyorum o bu diye hayır diyor 😂
Merve-97 Ttugbatrn kerem de guzel ama bana yiğit daha hos ılımlı bir ısım gibi geliyor esim siraç istedi bende ona hic ısınamamıstım gercekten annelerin kalbine dokunmuyor her isim
Asliahmet Ttugbatrn bizde ahmet yasir dusunuyorz Allah nasip ederse bakalim esim son anda karar degistirmezse oglumuzun adi bu olacak💗🙏🏻 Bende yigit ismini begendim sizin icin🤗
Ttugbatrn Asliahmet ahmet yasir de cok güzel kuzenimin ismi 😊 evet bende yiğit ve kerem arasında çok kararsız kaldım
Ttugbatrn Merve-97 evet gerçekten çok haklsıın canım en iyisi son bi anket oluşturayım yiğit ve kerem arasında sanırım başka isme ısınamıyorum bende