Ben meditasyon ve yasam kocuyum. Suan 12 haftalik hamileyim, sizin deyisiniz ole 12+6
Hergun meditasyon ile gune baslayip, gunde min 5km yuruyus yapiyorum. Sebze ve meyve tabanli besleniyorum. Et yemiyorum sezmedigim icin ama et suyu, kemik suyu, tavuk suyu hazirlayip yemeklerimin icine mutlaka ilave ediyorum. Triod ameliyati oldugum icin troid bezlerim yok, hergun 175mg euthyrox iciyorum. Bir defa mide bulantisi, bas donmesi, goz kararmasi, kasin krampi yasamadim. Benim de ilk hamileligim. Cinsiyetini bilmiyorum, sanirim doguma kadar ogrenmek istemiyorum. Bebegimse ve bende hersey suan yolunda. En son kordonunu kurcaliyordu :) bence derin bir nefes alin prens ve prenses anneleri, hamilelik bir hastalik degil, dunyanin en dogal durumunu yasiyoruz hepimiz. Yani “midem bulaniyor et yiyemiyorum” diye uzulen annelere sesleniyorum, afrikadaki kadinlar da 3600gr cocuk doguruyor, Bulgar veya Alman toplama kamplarinda dogan cocuklar da 3000-3500 gr arasi dogmuslar, kayitlari tutulmus. Korkmayin, bebeginiz sizin rezervlerinizi kullaniyor. Siz isterseniz tek lokma yemeyin. Ben sadece 300gr kilo aldim henuz. Belim kalinlasti, karnim sismeye basladi ama geri kalan hersey yolunda. Meditasyon ve yasam koclugu ile ilgili destek almak ve bu sureci benimle rahat gecirmek isterserseniz mesaj atabilirsiniz. Seve seve sizin icin burada oldugumu ve herseyi yapmaya hazir oldugumu bilin.
opuyorum…