Arslaan_-_68 sizi byle rahatsız etmicek şekilde bi korse bulabilirseniz günboyu bile takabilirsiniz ben kışın doğum yapcam byle kışlık içi tüylü taytlar olurya korse gibi sıkar kışın hep ondn kullanırım sıcak tutuo diye yine ondan kullancam doğum şeklimiz belli olmadığı için o ikisindede iyi olur diye düşünüyorum