Sevgiiduru ursactive diye bir ilaca başladık kanımdaki safra asitlerini düşürmek için hala yüksek ama riskli durumda değil ama kaşıntının tedavisi yok maalesef kaşıntı doğuma kadar devam edecek dedi doktorum. Biz şuan 35 haftalığız 37.haftada kolestazdan dolayı bebeğimin doğumu gerçekleşecek