Sdknurr Hanımlar iki gündür siddetli kasık ağrısı çekiyorum ama saat tutum 20 dk 30 dk bi gelip gidiyor 39.3 günlük olduk panik yapmaya başladım doğumu yaklaştı diçem suyum da nışanda gelmedi napıcam bilmiyorum 😞bebeğin suyumu azalıyor ne oluyor bilmiyorum
Zynbss8765 doktoruna soyle bende de dun yuruyuşden sonra kasık agrım başladı bende genelıkle oluyodu 29 haftadan berı şimdide 38+3 ama hıç sancı falanda yok bende de