Gzn bnm dktrumda saadet unsal ordaki detayliyi onermedi para veriyoruz sonucta var demkki bi bildgi pendikte dr halil mesut var orda yaptırdım bn 390 tl ye çokta beğendi raporumu detaylı bakmış filan dedi forumda da giden var bnde burdan öğrendim de gttim tavsiye ederm hakkını verdi enazndan