Aykem Merhaba kızlar geçen ay laparoskopi olduydum da normalde ben 29 unda oluyordum ama ameliyat olunca 5 inde oldum. Şuan ayaga felan kalkınca baş dönmesi oluyor sizce hamilelik olsa belirti erken mi olur.
ecembugra53 Aykem canım inş hamile kalırsın inşallahhhhhhh🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰 dualarım seninle balım Rabbim gönlüne göre versin inş 🤲🏻💜 tez vakitte Rabbim kucağını doldursun inş
Tezcansadulla Hamilelik testi yapin veya kan verin her bas donmesi hamilelige isaret etmiyor malesef en azindan emin olup doktorunuzla konusursunuz gecirdiginiz laproskopige bagli da olabilir
Tezcansadulla Aykem vucut kendini hamilelige her adet baslangicinda hazirliyor ama belirtileriniz icin erken de olabilir ama herkezin vucudu da farkli en ner cozum kan testi beklendiginiz haberi alirsiniz insallah🥰
kardelen214 Aykem isterseniz gebelik testi alın yine de bazıları çok erken çıkabliyormuş döngünüz değişmiş de olablir