imren91 Kızlar ben bu ilacı kullandığımdan beri aşırı iştahlıyım. Normalde sabah tok karna kullanılıyor. Acaba akşam kullansam açlığımı keser mi?Çünkü gün içinde çok acıkıyorum. 20 haftalığım bu arada.
maggie imren91 ben sabah içiyorum iştahım falan açılmadı hatta tuvalette çok işe yaradı içinde probiyotik olduğu için 😁 psikolojik olabilir belki
ballilokum imren91 ben düzenli kullanamıyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum. Büyük olduğu için yutarken özür dilerim ama öğürüp kusuyorum