10 günlük bebeğim var bibs emzik almıştım biraz biraz alıyordu ama apartmanin içinde düşürdüm birdaha vermek istemedim yenisini sipariş vereceğim ama acaba başka bir emzik mi alsam.hangi emziği daha kolay alıyorlar ? Burda birine bibs onermistim daha bebişim olmadan herkes memnun gorunuyo bak demiştim bayan almış hemen bebisi de emmeye başlamış çok umutluydum ama sanki pek almayacak gibiydi. Emzik öneriniz varsa rica ediyorum yazın. Bibs tekrar mi alayım başka marka mi ?