Kızlar merhaba. Daha önce bi çok postumu görmüşsünüzdür. Dün kontrolüm ve çatı muayenem vardı bugün tam 38 oldum . Çatı muayenesi benim için zordu. Öyle yok 5 parmağını soktu yok şu yok bu değil elbette ama birden yapılan bişey ve kendinizi kastığınız için canınız acıyo, ha çok kısa süren bişey 4-5 sn. Acı eşiğimi yüksek bilirdim ama öyle değilmiş. Israrla normal istiyodum ama artık istemiyorum :)
Bebeğimin kilosu ise tam bi FİYASKO. Yani dünden beri içim içimi yiyo. Öncelikle devlet hastanesi takipliydim, ayrıntılı ultrasonumu orda yaptırmıştım 21+4 de oğlum 577 gr 32 cm demişti doktorum iri bi bebek olacağını söylemişti perinatolog olduğu için ayrı bi güvendim, ondan sonraki kontrolüm yine devlette 28+1 de 1450 gr ölçmüştü doktorum kendisi de bebeğin önden gittiğini söyledi. Araya pandemi virüs derken özele gitme kararı aldım açıkçası çok da memnundum ordaki ultrasonlarda da oğlum hep iri görünüyodu, ta ki düne kadar… haftamın 37+7 oğlumun kilosunun 2928 gr olduğunu söyledi, çok iri olmucak çok kolay doğurursun dedi. Şok oldum çünkü 35+5 de 2999 36+5 de ise 3246 gr olduğunu söyledi. Çok aşırı üzgünüm bu kadar yanlış tartmış olamaz diyorum bu hafta hiç kilo almamış dedi anlayamadım açıkçası kendisine güvenim de kalmadı kafam da allak bullak zaten. Evet kilo sağlık belirtisi değil ama acayip üzülüyorum…
Biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim… Hayırlısıyla kucağımıza alalım başka diyeceğim bişey yok çünkü.