Cansss Sizce hangi marka daha iyi ve kullanışlı. Yeni doğan alacağım kaç ay kullanıyor? Ve 120 Li paketlerden kaç paket almalıyım
Gokkusagi_ Cansss kızım yaşına girmek üzere doğduğundan beri molfix pure&soft kullanıyoruz memnunuz. Bence çok almayın alerji durumu olursa elinizde kalır
ecembugra53 Cansss canım cok alma bebek büyüyor yeni doğan pek kullanılmıyor ben molfix antialerjik çıktı ondan aldım Ablam da onu kullanıyor
yumukeller Cansss benim 2ablamda sleepy kullandı ikiside çok memnun kaldı bende sleepy alacagim. Ama çok almayacagim alerji yapabilir diye 80li veya 40li paketinden alip duruma göre stok yapacağım. Zaten çok fazla indirime giren bı ürün hemen alınabilir 😊