67380ipek Kızlar salı günü gittim doktora nsty girdim detaylı da kan akışına bakıldı hatta[url=https://hizliresim.com/S9zoLg][img]https://i.hizliresim.com resmini bile verdiler ama yo yok yok 2 hafta öncesine kadar kıpır kıpırdı çok moralim bozuluyr☹️yine hissetmyrm hiç
YenidenAnneOlmak 67380ipek genelde bu durumlarda tatlı bir şeyler yiyip beklemeyi öneriyorlar. Sakince yatın dinleyin bakalım. Yine de içiniz rahat etmezse Dr a gidin.
Elmaveannesi 67380ipek bi problem olsaydi eminim doktorun bunu sana soylerdi. Icini ferah tut annesi uyuyordur olmassa sol tatafina yat biraz dinlen cikolata ye biraz dürt karnini uyanir. 30a kadar hareketleri duzensiz diye biliyorum
67380ipek Elmaveannesi inşallah ya inşallah öyledir ben hiç soluma yatarak daha doğrusu yatarken hissetmedim uzanınca anca inşallah iyidir dua edermsn bize 🤲rabbim herkesin evladını koruyup bağışlasn