Beri_ilhan Merhaba hamisler🥰 hamileligimi öğrendiğimde beridir en çok merak ettiğim şey cinsiyet. 12+5 olduk ama hala ogrenemedim yavrumun ne ilacagini😃 sizler ne zaman öğrendiniz
edaelifokmn Beri_ilhan bende sizinle aynı haftadayım o kadar merak ediyorum kii doktor tahmindede bulunmadı sürekli aklımda önce sağlıklı olsun ama insanın aklında çıkmıyor☺️🥰
cgelmas Beri_ilhan valla bana ikilide söyledi söylettirmedim daha doğrusu 🤭 Zarfa yazdı verdi. Öğrendiğinde aç bak dedi😂
Umutluuu Beri_ilhan bana 12.haftada %90 kız demişti doktorum. Şimdi 17 haftalık olduk değişmedi cinsiyeti 🥰💓
yagizefeninannesi edaelifokmn biz 12.haftada öğrenmiştik, doktorumuz tahminde değil de %95 net söylemişti ama yine de 14.haftada daha net söylerim demişti. Yanılmadı tabi 😂 sanırım en erken biz öğrendik oğluş hemen belli etti kendini👼
Beri_ilhan edaelifokmn aynen ya meraktan catlayacam😃 insanın içinden geçen doğru mu diye de bi merak oluşuyor. Artık bı sonraki kontrolü bekleyeceZ yapacak biseyimiz yok
GizemPolat Beri_ilhan ben 14. Hafta girdim 29 Ağustos tam 15. Hafta öğrencem inşallah hayırlısıyla 🌸🌸 en doğru sonucu 15 ve 16 görüyorlarmış
yagizefeninannesi Beri_ilhan sanırım kuzum ama bebeğe de bağlı 😂inatçıysa biraz geç öğrenebilirsin biz mesela öğrendik ama ondan sonra hiç düzgün poz alamadık hep ya yan ya arkası dönük 😂 kızsa hele daha da zor diyorlar nazlanıyor diye 😍 Inşallah sağlıklı olsunlar da
Elisaelisa34 Beri_ilhan Sağlıklı olsun diye dua et bence cinsiyet bu kadar önemli bir faktör olmamalı diye düşünüyorum tabi sizin görüşünüz yinede 😊
Kptny Beri_ilhan bugun 14.haftamdayim iki gun önce gittim doktorum solemek icin daha cok erken dedi oğlumu 11.haftada öğrenmiştim bunda hala bekliyorz bakalim hayırlısi
merveovunc Beri_ilhan 6. Hafta veya 7.hafta ultrasonundan kesenin yonune gore tahminde bulunuluyo bende tutmuştu dene istersen
Beri_ilhan yagizefeninannesi tabi canım saglikli olsun her ikisi de kabulumuz. Bizimki de yüzüstü yattığı için göremedik.bi türlü donmedi