busrakadr58 Sezeryan olup pişman olan varmı ben pişmanım keşke biraz daha bekleseydim kendi sancimla dogururdum 😣
ecembugra53 busrakadr58 KUZum nasip öyle deme olsun hiç dert etme Bebeğin sağlıklı yanında duruyorsa hiç kafaya takmaya değmez bile 🤰❤️
Nezosikra busrakadr58 ne için pişmanlık duyuyorsunuz merak ettim cok özel degilse açıklarmisiniz bende çok korkuyorum sezeryandan
Busradonmezus busrakadr58 iki hafta önce oldum sezaryen. Normal iyinki yapmamisim ona hiç dayanamazmisim valla
YenidenAnneOlmak busrakadr58 pişman değilim çünkü o kadar sancı çektim açılma olmadı ve sezeryana karar verdik. Bebeğim kakasını yutmuştu üstelik doğduğunda.
busrakadr58 Nezosikra yok korkmayın korkacak bişey değil benim hep hayalimdi normal doğum sancım olmadı suni aldım suni sancı abartttiklari gibi birşey değil zaten ☺️
Nezosikra busrakadr58 2 tane normal doğum yaptım canım suan 3 üncü ye hamileyim inslalah buda normal olur diye dua ediyorum sezeryan olmaktan çok korkuyorum 🤗🙈
Busradonmezus busrakadr58 ay yok kendini bilmez mi insan ben vajinismus yaşayan birisi olarak normali asla yapamazdim oradaki dikişlerle ugrasamazdim