33 haftalık hamileyim bazen karnımın üst kısımlarında yani kaburga başlangıçının olduğu kısımlarda 15-20 sn süren elektriklenme gibi bir şey hissediyorum 🤷♀️ Bu nasıl anlatılır bilemedim bebek kımıltısı değil , tekme değil hissettiğim şey . Sadece elektrik çarpmasına benzetebiliyorum 😂🤷♀️ Var mi böyle bir şey yaşayan