maras46
Sanmıyorum artık yanılma payı olacağını. Çünkü; 3.lü test haftası 2.li test haftasından büyük olduğu için. Bebek bayağı büyümüş oluyor ve artık cinsiyetine tam oluşmuş olduğu için. 🤭
En önemli şey ultrason cihazının kalitesi. Çünkü bazıları net göstermediği için kordon ile karışıyor.
Bizim dr. 12.haftada renkli göstermişti. 1 hafta sonrada 2.li teste dr. 4.boyutlu gösterdiği için yanılma payı olmadı. Hala cinsiyeti erkek dediğimde senin kızın olacak derlerdi. 🤣El birliği ile bebeğimi kıza mı çevireceksiniz derdim 🤣.