Suyumbikehka Merhaba kızlar, acaba sizde de el kol ve bacak uyuşması var mı? Hayatım boyunca hiç uyurken bir yerlerim uyuşmamıştı 😔
Zeynep7p Suyumbikehka evet canım 33 haftalığım bacaklarım ellerim çok uyuşuyor doktora da sordum normal şeyler dedi çünkü hem kilo artışı hem de sadece iki türlü yatabiliyoruz ya onun etkisi olabilir 🤔
Akkt Suyumbikehka bnde 39. Haftadaym bnde aynı durumdaym bacaklarımda geceleri kramplar giriyor ellerm uyuşuyor. Ağırlıkta arttı tabi bnm artık ondanda olabilir bu ağrılarım😏burda bı postta kramplar için avakado ve soda iyi geliyormuş diye okumustm onları tüketiyorum ama el uyuşma geçmiyor. Bı sağa yatiyorm bı sola ondan oluyor sanirm oda
iros0- Suyumbikehka Merhaba benimde henüz 6. Hafta ama sol kolumda uyuşma var ben birkaç gün sonraya randevu aldım doktora sorabildiniz mi?