Arkadaşlar merhabalar bilgisi olan cevaplayabilir mi acaba? Ben 29 haftalık hamileyim. Normalde 32. haftaya kadar idari iznimi kullanıp sonra doğum öncesi iznimle devam edecektim ama zaten bir hafta okul olacak idari izni kullanmayı düşünmüyorum. Okulda seminer döneminde en azından ikinci dönem için istediğim sınıfları alıp ikinci dönem sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum. Öbür türlü ikinci dönem başlayınca öğretmenler genelde memnun olmadıkları sınıfları veriyor ve her öğretmen yapiyor bunu.(Branş öğretmeniyim, her öğretmen birkac dersini veriyor) İlk hamileligimde başıma geldi çünkü. Ailema hazir yanımdayken beş gün gider gelirim sıkıntı olmaz hem sonradan mağdur da olmam. Yani sorum şu ki idari iznimi kullanmama gibi bir şansım var mı yani izne ayrilmak zorunlu mu?