Kızlar 11 haftamda büyük bi kanama yaşadım sonra durdu ama kanama alanım duruyordu büyük bi boyutta idi 18 haftaya gireceğiz hala var dünden beri tekrar bi kanama yaşadım ddurmuyor kaç ped değiştim öyle düşünün bebegin durumu iyi ama kanama benim için risk oluşturabilir fazla kan kaybı falan bu şekilde bir şey yaşayan var mı doktor hastanede yatış önerdi ben de daha karar veremedim yatısı benim için verdi bir şey olursa sana direkt müdahale edebilelim dedi . Lütfen dua edin bu kanama alanım bitsin kurtulayım normal bi gebe olayım çocuğumu da zamanında kucağıma alayım