Annem1 Sağol bitanem Allah razı olsun 🙏 Evet anneden de geçiyormuş eşim ve annem kola icirmuyorlar bana onun yerine kayısılı veya şeftalili meyve suyu içiyorum ayrıca kolayida çok severim bazen nefsini koreltmek için yarım çay bardağı içiyorum. Onun dışında ayağına çorap veya terlik giy diyor annem usutuncede sütten bebeğe geçiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama. Yukarıdaki arkadaşların dediği doğru rezene çayı içiyorum bende hergun sağolsun annem aktardan almis. Hem süt yapıyor hemde sakinleştiriyormus onuda icebilirsin. Ama ben bebeğime hiç vermedim doktoruna sorup eğer onaylarsa vermeyi düşünüyorum. 🤗 İnternetten nelerin gaz yaptığına bakabilirsin canım ayrıca kimyonlu birçok tanıdığım söylemişti yemeklerine falan 1 çay kaşığı koy diye ama ben cesaret edip denemedim 🤷