Neclanur Kızlar 39.haftanin gecesinde geldi oğlum Allaha şükür normal yaptim 10 buçuk da hastaneye geldik 2 ’de doğdu dikisim çok var ama iyiyiz
Elvan_sare Neclanur maşallah canım rabbim sağlıkla büyütmek nasip etsin bende bugun gidecem doktora 40+2 deyiz bakalım ne diyecek
Mimarhanim Neclanur Allah’ım hayırlı evlat olmasını nasip etsin 🙏🏻 inşallah huzurlu mutlu bir bebeğin olur canım 🙏🏻🤗 darısı bana ve diğer bekleyen tüm annelere. Hepimiz sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Merve_seda Neclanur Allah analı babalı büyütsün. Akşam on buçukta mı gittiniz ? Bebeğin durumu nasıl!?
Artemis0 Neclanur Hayırlı olsun. Eğer akşam 10′da gidip gece 2′de doğurduysanız muhteşem, darısı başımıza. Benim en büyük korkum sabah 8′de gidip gece 3-4 olmuş hala doğuramamış olmak. 😂
Minikum Neclanur hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin ☺️ Daha öncesinde açılmanız yada sancınız varmıydı nasıl gittiniz hastaneye